Kesäkuussa toteutettiin logistiikan asiakastyytyväisyysmittaus, jonka avulla saimme jälleen arvokasta ja rakentavaa palautetta toimintamme kehittämiseksi. Lämmin kiitos kaikille vastanneille!
Kokonaisuutena mittaustulokset ovat erittäin positiivisia. Asiakkaidemme antamat arviot palvelun laadusta osoittavat vahvaa luottamusta ja tyytyväisyyttä logistiikkatoimintaamme, ja erityisen iloisia olemme NPS-lukemasta (Net Promoter Score) 47, joka kertoo, että asiakkaamme ovat valmiita suosittelemaan meitä eteenpäin.
Tämä menestys ei olisi mahdollista ilman koko ketjun panosta. Suuret kiitokset kuljettajille, yhteistyöyrittäjille, toimihenkilöillemme sekä ennen kaikkea asiakkaillemme luottamuksesta ja palautteesta.
Odotamme jatkossakin asiakkaamme antavan palautetta palveluistamme.
Jokainen palaute – olipa kyseessä kehitysehdotus tai kiitos – on meille arvokas ja auttaa meitä parantamaan toimintaamme edelleen.
Palautetta voi antaa milloin vain, helposti verkkosivujemme kautta tai suoraan omalle yhteyshenkilöllesi.
Lisätietoa
QTeam Systems Oy, Pasi Korhonen. 0400 586 147, pasi.korhonen@QTeam.fi


